Kladka do magnetofonu Sonet

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Listopad 20 12:57:58 CET 2007

> Dobry den,
>
> potreboval bych vymenit v magnetofonu Sonet a Sonet Duo gumovou kladku, která pritlacuje pasek na tonovy hridel. Po tech skoro padesati letech provozu uz je dost zpuchrela. Neresil jste nekdo podobny problem  s nahradou?
> Chci se zeptat, nez zacnu zkouset upravy z novejsich magnetofonu.
>
> Dekuji
>
> Vladimir
Zdravim,
  skoda, zrovna nedavno jsem vyhazoval sasi jednoho soneta rozebraneho na ND... Motor, trafa, brzdicky, elektronky, to vse by se naslo, ale zachranit zrovna pritlacnou kladku mne nenapadlo :-(...
  Mam obavu, ze v novejsich strojich je mensi. Drzim palce. Nebo zkuste nejaky vrak soneta na aukru, je jich tam pomerne dost.
    S pozdravem Pavel Troller