Koncovy zesilovac k SB X-Fi?

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Úterý Listopad 20 08:39:50 CET 2007

Ano, taky bych se přimlouval za aktivní bedny, jenže když už je máte hotové,
profi  včetně výhybek, není radno do toho zasahovat - totálně si to roz
****íte. Já používám aktivní bedny už přes 20 let, zesilovače s MDA2020 a
nějak "nejsou lidi" abych to zmodernizoval. Ale zvukově mi to vyhovuje.
Zkreslení zesilovačů se částečně omezí na frekvenční rozsah těch
reproduktorů a třeba limitaci basového kanálu poznám jen podle blikající
ledky. Skleničky ve skříňce vedle dělají zkreslení mnohem vyšší :-))
Anděl

----- Original Message -----
From: "mp" <oklovap@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 20, 2007 7:12 AM
Subject: Re: Koncovy zesilovac k SB X-Fi?

Na High - End k malym monitorom by som sa orientoval v hladani na aktivne
riesenie sustavy. Velmi kvalitne riesenie by mohlo byt s LM3886 / LM4780 /
LM3875(asi najlepsi chip na danu aplikaciu) - nieco z rady overture od
Burr-Brown / TI.
Ak potrebujete ist s kvalitou vyssie, hladajte zosilnovace v A-triede,
pripadne nieco tranzistorove / elektronkove? v inych triedach (prosim
nekamenujte ma, hovorime o HE   :- ). S tymto IO je celkom urcite vela
zapojeni aj v Amare.
Ak mate zaujem, mame rozpracovanu prave stavebnicu s LM3886, ktora je urcena
prave na tieto ucely (obrazok tu
http://img143.imageshack.us/img143/2775/3886protoboard002vc2.jpg) , zatial
len prototyp, ale konecna verzia.
Jedna sa v podstate o katalogove zapojenie. Ak by ste mali zaujem, prosim
sukromne.

http://www.sound.westhost.com/
Tu najdete hotovy projekt, alebo mnozstvo inspiracie.

mp