Uspora energie

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Pondělí Listopad 19 22:39:20 CET 2007

Ja jsem to doma skutecne v loni s pujcenym presnym watmetrem obesel a vyslo
mi to  1200 Kc za rok. ( Tarif D25 ) Jsou v tom dva pocitace,  router,
kabelovy modem, dve televize,  mikrovlnka , radio s hodinami a regulator k
plynovemu  kotli.  Video jsem vypnul, zralo 15 W a stejne to nikdo
nepouzival.