Dá se sehnat nový notebook se sér. portem

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Pondělí Listopad 19 21:44:37 CET 2007

On Mon, Nov 19, 2007 at 12:30:17PM +0100, Lukáš Grepl wrote:

> HP nc6320. Cena kolem 25kKc bez dane, ma paralelni i seriovy port, 15"
> 1400x1050 LCD (tedy 3:4, osobne nemam rad sirokouhle displaye). Je to v
> podstate vyprodejovy typ, takze cena je dost nizsi nez puvodni (byvala
> tak o polovinu vyssi), ale mozna bude problem ho sehnat. Kupoval jsem ho
> (misto TM8003, ktery odesel do silikonovych lovist) asi pred 14dny, to
> jeste byl celkem vsude. Zatim jsem spokojeny, i kdyz me trosku stve
> integrovana grafika, protoze jsem byl z Acera zvykly na Radeon. Jinak by
> k nemu melo jit za cca 2,5kKc koupit rozsireni zaruky na 3roky Next
> [...]

HP maji (pokud me nesali pamet) nejaky dementni nestandardni konektor
k CD/DVD mechanice, takze se ne nedaji pouzit normalni "z drogerie"
a jejich (HP) mechaniky jsou tak 3x drazsi, nez obycejny...

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net