motor s kondenzatorom

peter tesar peter.tesar@centrum.sk
Pondělí Listopad 19 15:22:29 CET 2007

Ano, ja to tiez chcem pouzivat na to na co Vy (aj ked som zistil, ze si
musim zohnat taku tu koncovku/hustic na ventily, ktory aj mechanickym
tlakom otvori ventil, kedze ho tych 4,5-5 barov nepretlaci a nechcem
stale povolovat ventilky srobovanim).
Aha, tak ja tam mozem ten olej naliat, len neviem, preco je to lozisko
potom od vyroby zapatlane vazelinou a preco tam ziaden olej zjavne nikdy
nebol. Este na ten praporok musim lepsie pozriet a ked naozaj nie je,
tak vyrobit
Mam to aj s tou tlakovou nadobkou a je pravda, ze je tam na tej hadici
co ju spaja s kompresorom nieco, co by mohol byt ten odlucovac.
Par kolies som tym uz nahustil a nezapieklo sa, aj ked je pravda ze
valec sa na moj vkus zahrieva trochu moc.
A ked sa motor tazko opravuje, zrejme to budem pouzivat, kym bude bezat
a potom pobezi do srotu.
Peter Tesar.