motor s kondenzatorom

peter tesar peter.tesar@centrum.sk
Pondělí Listopad 19 14:14:03 CET 2007

To bude najpravdepodobnejsie, kedze na stitku je 1~.
Je tam tiez jedna suciastka, ktoru som nevedel zidentifikovat, tak hnedy
plastovy valcek, lahky, bez oznacenia, vedu z neho dva kable, to moze
byt ten spinac (teraz jeho poziciu v obvode neviem upresnit, kedze to
nemam pri sebe).
Ale zase drvivou vacsinou zopne bez problemov, len obcas vynecha.
Peter Tesar.