motor s kondenzatorom

peter tesar peter.tesar@centrum.sk
Pondělí Listopad 19 14:08:45 CET 2007

Diky za odpoved.
Ja sa az tak v detailoch motorov nevyznam, ale tento motor ma standardne
vyvedenych 6 svoriek, presne ako trojfazove a spominam si, ze volakedy
sme bezny trojfazovy motor zapajali takto s kondenzatorom na beh s 1
fazou, takze neviem.
Ak mozete doporucit nejaky zdroj informacii na studium na internete,
privitam.
Peter Tesar.