existuje jednoduchy obvod pro tuto logickou funkci?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Listopad 19 01:12:18 CET 2007

Mmalicka mimosutazna poznamka: tiny 2313 ma len 128B RAM.

Ak by sa ozelel jeden takt, tak je mozne mat tabulku vo flash a pouzit
instrukciu LPM.

A ak by stacil 8MHz interny oscilator pri typoch tiny24(128B RAM)/44/84
a dali by sa zohnat, tak by to bolo pinovo najuspornejsie riesenie. 14
pinove puzdro, z toho 2 napajacie. Na logicku funkciu treba 11 pinov,
t.j. aj aspon jeden "krystalovy" pin sa musi pouzit ako I/O.

Aha, pozeram do datasheetu, ze external clock (vyzaduje prave posledny
volny pin) moze ist az do maxima 20MHz.

miro