Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Listopad 18 20:42:47 CET 2007

bolo to nestastne pochopene ale aj nepresne povedane. Narazal som na
mail od Libora
"Balu ty nevis ze dulezita je vira , ktera hory prenasi a proto to
funguje ? S temi 500 m, na konci odstavce je uvedeno ze je vypocet
smysleny, ze to  nepocital  ;-) "
Kedze tam mal odkaz aj na tuto problematiku pochopil som preco to
funguje ;-)
b.