Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

Neděle Listopad 18 20:37:38 CET 2007

Hezký večer,

    tady chci hnedka na začátku zastavit hrozící FLAME, můj příspěvek
vznikl z ne zrovna přesného pochopení příspěvku od Balua.

    Musím si dát příště většího majzla co píšu. Omlouvám se tímto za
nepochopení.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186