Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Neděle Listopad 18 18:07:24 CET 2007

Balu ty nevis ze dulezita je vira , ktera hory prenasi a proto to funguje ?
S temi 500 m, na konci odstavce je uvedeno ze je vypocet smysleny, ze to
nepocital ;-)
A neni ten maxell taky nahodou vyrobce medii ?   ( to byl vtip ;-)

LK