cirkularka - kotouc

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Neděle Listopad 18 14:52:04 CET 2007

jej, je uz to dva roky, kupoval jsem je na hlinikovy plech 2 mm.
Staly cca do 2000 kc pred dvema lety strizna delka do 20 cm.
na deleni to opravdu neni jenom na zarovnavani hran a odstrihnuti, druha
strana se deformuje, pro plosne spoje nedoporucuji i kdyz se na tom daji
taky bez problemu strihnout. Melo by s tim jit strihnout az 4 mm ocel
ale zkousel jsem jen 2 mm a v pohode.

Na deleni dps mam lupenkovou pilku.

LK