Jak opravit dalkove ovladani?

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Neděle Listopad 18 10:40:07 CET 2007

No poradil bych vám koukat na tu infra ledku foťákem nebo kamerou ... ale u
mě to jde jen tou kamerou :-)) Foťák - Minolta A200 má tak dobrý filtr, že
tam ta ledka fakt není vidět - sám jsem se divil. Levné kompakty na tom
budou líp :-)) Ale než přendávat ledku, dejte k ní fotodiodu (pokud jí teď v
neděli nemáte kde koupit, třeba ze staré myši), baterku a odpor a koukejte
na to osciloskopem.

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, November 18, 2007 10:06 AM
Subject: Jak opravit dalkove ovladani?

Mam dalkove ovladani k TV. Je tam jedna IR ledka. To ovladani chvili
funguje, chvili nefunguje.
Mam podezreni na nejaky studenak nebo tak neco. Funkci mohu sice zkouset
digitalem
ale je to dost neohrabane. Napadlo mne misto IR diody dat tam pro zkouseni
nejakou
obycejnou ledku abych videl kdy to blika a kdy ne az budu ten studenak nebo
treba
vlasovou trhhlinku v plosnem spoji hledat..
Problem vidim v tom ze ledky maji urcite prahove napeti pri kterem se
rozsviti
a pokud ty IR sviti pro mensim napeti nez treba cervene tak ta elektronika
to nemusi vybudit. Doma nemam ani poradne meraky ani katalog ze ktereho
bych se to mohl dozvedet. Myslite ze by tohle reseni mohlo pomoci?