Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Listopad 17 20:28:40 CET 2007

Mno ja neviem, mozno to co pisem je turecky alebo tatarsky.

Tak este raz a pomaly: Neviem co tam mate za WiFi gerety, dokonca aj hovno viem o WiFi. Ale letmy pohlad na telefon vo vacku, ktory mi vydrzi aktivne telefonovanie (ergo sucasne vysielanie  a prijimanie) asi 100x menej casu ako len byt na prijme a "zobudit sa" a zazvonit ked mi niekto vola, mi nahovara, ze nemoze byt nemozne skonstruovat zariadenie, ktore je len na nizkoprikonovom prijme a nevysiela, kym mu to niekto neprikaze. A nejako sa mi nechce verit, ze toto vo WiFi (ako norme) implementovane nie je. To ci to Vase krabicky vedia ci nie to samozrejme netusim - to sa prave pytam Vas.

wek

PS. Guglovanie mi hovori, ze vo WiFi norme nieco podobne je (sleep), akurat vsetci okolo toho tak vela medituju ze pravdepodobne je to v mnohych geretoch doj**ane, ako to u "modernych" (citaj: narychlo a mizerne zlepenych) veciach byva zvykom.