Navrzeni integracniho clanku

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Sobota Listopad 17 18:33:50 CET 2007

Fazovy posun se bude pohybuvat od 0 do Pi (180 st).
Do cca 20 Hz bude zanedbatelny, nad 200 Hz bude temer
Pi.
Reakcni doba je +- 2 x 5 x tau tj. 2 x 5 x 10 ms(
u RC clanku se tak nejak odhaduje, ze 5x tau je ustaleny stav,
tau odpovida priblizne 0.7 vysledne hodnoty)
tj. cca 100 ms.
Ve skutecnosti to bude o neco lepsi, pocitejte
tak 60 - 80 ms, jelikoz ty casy se uplne nescitaji, ale
pro jednoduchost (nehorsi pripad) jsem je secetl.

	Slavek