Re: Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Sobota Listopad 17 15:16:16 CET 2007

No možná blbej nápad. Ale neexistuje něco na propan-butan (termočlánky,
peltier) co by občas vyrobilo těch pár W pro dobití (a zároveň přihřátí)
baterky když už hodně dlouho nesvítí sluníčko? Stačil by hořáček velikosti
plynové páječky nebo plamínku u zapalovače. Možná by dvoukilová bomba přes
zimu vydržela. Něco co by se dalo elektrichy zapínat / vypínat.
Anděl

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 17, 2007 2:33 PM
Subject: Re: Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

Tak jsem na netu narazil na tohle:
http://www.marigold.cz/item/wifi-nezavisle-na-napajeni-akumulatory-a-solarni-panely

v diskusi tam nekdo uvadi:   fy. solartec nam poslala navrh na napajanie
nasho zariadenia (prikon 10W) 6 ks 55W panelov a 6 ks 120Ah 12V baterii
varta. predbezna cena 200000 kc bez dph.

takze  s temi panely to asi bude tak jak jste uvedl.
Diky vsem za tipy, asi bude nejjednodussi kombinovat tu fotovoltaniku s
vetrem.  Ten Savoniovy rotor asi bude ok ve spojeni s krokovym motorem
coby generator.....