prikon modelarskeho serva

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Listopad 17 13:29:47 CET 2007

No udajne je to typ od typu. Nektera to pr nedelaji, ale konkretnim
typem nemohu slouzit. Nicmene ty digitalni jsou uz i dnes zaplatitelna
celkem bez problemu a nemuselo by se nic predelavat.

Jinak pozor - roztec pulzu modelarske PWM je 50Hz a neni opravdu nijak
kriticka, ale prilis vysoka frekvence dokaze nektere servozesilovace
pekne prehrivat.

Bezne 3kg servo dokaze pri najeti na doraz brat bez problemu pres 1A -
jinak by se pri silnem zatizeni nemelo dostat pres 0.5A.

Radek Vicek