Navrzeni integracniho clanku

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Listopad 17 13:08:42 CET 2007

Zdravim,

v ramci rozsirovani analogovych obzoru bych mel dotaz jak se vlastne
spocita integracni clanek a co vsechno kolem toho pri tomto zadani:

chci generovat periodicke spojite krivky PWM modulem na PICu s frekvenci
78kHz s rozlisenim 8b. Tedy proud do integratoru by nemel prekrocit cca
20mA s tim, ze proudovy odber z integratoru je typicky 0.5uA (max 10uA).
rychlost prebehu tech generovanych krivek je maximalne 30Hz pro klid
duse pocitejme 50Hz

jaka by mela byt hodnota odporu a kondenzatoru v tom integracnim clanku?
ja bych samozrejme to udelal empiricky - odpor bych navrhl jako zkratovy
  pro 5V/20mA a pak bych vzal kondenzator a podival se na osciloskopu

Rad bych to ale vedel jak se to spocita...

--
Radek Vicek