Lesteni plastu

Pavel hw@itherm.cz
Sobota Listopad 17 12:18:48 CET 2007

nad tou zubni pastou jsem taky premyslel. par skrabancu je dost hlubokych. nekdo asi odmacknul hlasku na tom lcd pomoci desky se soucastkami. premyslel jsem jeste o nejakem tmelu a pak lesteni, jenze kde zjistit jaky material pouzit.

asi zkusim opatrne prebrousit a pak vylestit. nerad bych totiz ublizil tomu touchscreenu.

diky za potvrzeni te zubni pasty.

Pavel

  ----- Original Message -----
  From: Ing. Karel Matějíček
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Saturday, November 17, 2007 11:53 AM
  Subject: Re: Lesteni plastu

  V obchodech s mobily prodávají něco na odstranění škrábanců z displeje. Je to na můj vkus dost drahé.

  Já jsem před lety pomocí zubní pasty odstranil škrábance ze sklíčka náramkových hodinek. Dalo to dost

  práce, ale výsledek byl super. Pokud jsou škrábance moc hluboké, zkusil bych co nejjemnější smirek (2000)

  a postupně jemnější a jemnější brusnou a lešticí pastu. Vše se dá nakoupit v prodejnách autolaků.