OT dotaz-wokna

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Sobota Listopad 17 11:08:06 CET 2007

Dobrý den
prosím prosím, smutně koukám, nainstaloval jsem si starý Pa_int Sho_p který už není určený pro XP. Sice funguje, ale po kliknutí na soubor .gif dám "otevřít v programu" mi to nabizi mezi doporučenými takové nesmysly jako Firefox, Prohlížeč obrázků a faxů (což o to, obrázek to zobrazí, ale já ho chci editovat), Malování (hrůza) a Gimp (ten zase při úpravě barevné palety nabízí všechny barvy a ne těch základních 16 které chci). Ani mezi těmi dalšími se mi můj oblíbený program neobjeví. Když ho vyhledám a dám "tímto programem otvírat vždy", příště už tam zase není. Dají se položky v Možnostech složky nějak měnit? Dají se vyhodit ty "doporučené"?
Anděl