RE: Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Listopad 17 01:32:52 CET 2007

Mě teď ještě napadlo, že OvisLink dělá nějaký wifiny bez krabičky. Je to
přímo osázená deska, která se dá do nějaké venkovní krabičky dle vlastního
výběru. Teoreticky by to mohlo být dělaný na nízkou spotřebu, třeba počítali
s tím, že by to někdo mohl napájet nějak alternativně.
Bohužel přesný model neznám, jenom jsem to zahlídl na jedné jejich
prezentaci a taky nemůžu zaručit, že to bude umět bridge (možná to nabízeli
jenom ve variantě AP). V práci bych měl někde mít obrovský katalog od
OvisLinku, tak bych to tam v pondělí případně mohl najít, ale na internetu
to určitě půjde rychleji... ;)

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death