Re: Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Listopad 16 23:19:14 CET 2007

> Ono to celé už tak stálo dost penìz.... a výsledek je pøipojení, které
> se dá tøeba v praze koupit za 300kè/mìsíc.

Mno tak to je velmi jednoduche - zozente zhruba milion ludi co sa na to miesto nastahuju, a zarucujem Vam, ze tam bude tiez prvotriedna konektivita za 300Kc mesacne...

Ked som presne toto iste pred asi polrokom sem pisal (akurat ze ja som nebol ochotny ist do blbosti ako WiFi prevadzace), tak mi tu bolo niektorymi kolegami oplieskane o hlavu, ze som notoricky stazovatel a lenivec a konektivita je dnes predsa vsade... Neboli ste nahodou medzi nimi? :-)

wek