RE: Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Listopad 16 21:33:19 CET 2007

A neexistuje WiFina s nizsim prikonem? Take by mohlo pomoci pouziti dobrych
smerovych anten a tim padem snizeni vysilaneho vykonu a tim snad i trochu
prikonu. Ale WiFi zarizeni zrejme nejsou optimalizovana na spotrebu, takze
rozdil asi nebude velky.
Kazdopadne tomu IMHO hrozi jeste jedno nebezpeci a to je zmrznuti a tedy
zniceni vybitych akumulatoru v zime.

Jakub Serych