přehrávač s VGA out

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Listopad 16 21:14:15 CET 2007

Nebude to tym, ze LCD mate v DVI vystupe grafickej karty, ktora ma aj
VGA? DVI vystup zapina az ovladac Win pocas startu, aj ked je tento
vystup nakonfigurovany, ako primarny. Ak mate aj VGA kabel, prepojte
VGA vstup LCD s grafikou a skuste (prepojenie DVI ponechajte tiez). Na
LCD nastavte autodetekciu signalu a potom v ovladacoch Win nastavte DVI
ako primarny a VGA ako trvalo vypnuty.

Pri bootovani PC monitor najde signal na analogu (blikne napis Analog),
zobrazuje pekne vsetko, co je v txt rezime, aj prvu startovaciu
obrazovku Win, potom Win vypne VGA a zapne DVI - LCD automaticky
zdetekuje stratu analogu, okamzite najde signal na digitali (opat
blikne napis) a je to.

Mam ATI R9000Pro, LCD Samsung 225BW a Win2k.

miro