velikost chladice k triaku

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Listopad 16 19:21:06 CET 2007

Mám ve stmivači homemade KT207/600 (MHB576 to ridi )  Je to staré cca 8
let, v lustru je 6x60W a triak je úplně bez chladiče.
Dovolím si prohlásit, že pro 500W  by to ten triak také zvládl. Nakonec
jsem viděl tovární stmívače ( 300W) kde je triak ( nevím jaký) v SMD na
plošném spoji a taky to běhá. Dle datashhetu bude na triaku BTA12/600
úbytek max . 1,4V ( prakticky odhaduju tak  1V)  a při (500/230)  2,17A
to dělá  přesně 3W.
Tipuju, ze se ve Vašem případě triak na uvedeném chladiči neznatelně ohřeje.