prikon modelarskeho serva

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Listopad 16 17:55:55 CET 2007

Pokud se pamatuji, tohle není úplně přesné. Záleží na délce impulsu, doba
mezi impulsy nemusí být při řízení dodržena. Nestačí tedy převod na střední
hodnotu, servo je řízeno délkou pulsu.

Ale už je to dávno, co jsem si se servy hrál, tak si moc jistý nejsem...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com