[OT]Cteni na patek ==> DVB-T

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Listopad 16 16:45:47 CET 2007

Zdravim
Pokud vim spravne DCT je diskretni kosinova transformace a ta je
bezestratova. Komprese v JPEGu se dosahuje tim, ze se prenasi (uklada)
pouze nekolik prvnich koeficientu DCT. Cim vice jich je, tim lepsi ma
vysledny obraz kvalitu. Koeficienty DCT odpovidaji ruznym frekvencim,
proto, kdyz se JPEGem prenasi schema, tak je to problem, nebot na
rozhrani car jsou samozrejme vysoke frekvence a proto by bylo treba
prenaset spoustu koeficientu DCT, ale ty se kvuli kompresi neprenasi a
tak se hrany rozmazou.

Honza