prikon modelarskeho serva

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Pátek Listopad 16 16:33:54 CET 2007

Pisal som, ze planujem vyhodit povodnu elektroniku serva. Preto chapte
spomalenie PWM ako spomalenie otacok motora a nie pulzy 1-2ms pre
standardne riadenie serva.
Zatazovy moment bude minimalny, servo bude pomaly tocit plastovy kruh
priemeru 100mm. Pisal som, ze ide temer naprazdno.

O.K. medzitym som musel odbehnut, preto reagujem neskor. Vyhrabal som
tu vsak mostik TA8428K ktory je na 1,5A (v spicke 3A) a to bude hadam stacit.

Dik
IK