[OT]Cteni na patek ==> DVB-T

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Listopad 16 16:33:12 CET 2007

Ne mylis se neni to jako s jpegem on je to vlastne jpeg prispusobeny na
pohyblive obrazky.

Vzniklo to jpegu (1988) ma to nejakou pro me zahadnou zkratku DCT a nej byly
odvozeny ITU-T standardy H.120 (1988); pouziti videokonference,
H.261 (1991) => MPEG-1 part2, H.262 (1993) => MPEG-2 part 2, H.263
(1995) => mpeg-4 part 2, H.264 (2002) => mpeg-4 part10; pouziva se pry v
USA.

Moznost se divat na streamy bych mel kdyz premluvis nase IT aby mi
dodaly pocitac, ktery mel byt ve stredu. Pred dvema mesici.

ced