[OT]Cteni na patek ==> DVB-T

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Pátek Listopad 16 14:24:52 CET 2007

Nahrava sa to priamo ako MPEG stream, staci to napalit na DVD/CD a
prehrat v nejakom playeri na TV a mas to ako zo settopboxu bez dalsej
kompresie.
Mam tu tri kratke zaznamy z Tour, kde su:
1. staticke zabery a reportaz
2. letecke snimky
3. pocitacova grafika
4. live prenos z motorky s velmi vela pohyblivymi castami.

Hodil by som to niekam na rapidshare cez vikend. Ale asi nie, kedze ty
mas este stale iba vytacaci analogovy internet :-)

Richard Kaliciak