[OT]Cteni na patek ==> DVB-T

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Listopad 16 14:01:05 CET 2007

No pockaj, a v akej podobe by si mi to poslal? Bolo by to priamo ekvivalentne tomu vysielaniu, bez dalsej kompresie? Houby tomu rozumiem...

Navyse ja to nemam s cim objektivne ani subjektivne porovnat. To vysielanie digitalu z Kamzika netusim ci este ide, no a co vsetko sa moze zmrsit kym dostanem nejaky subor na ten televizor to nedokazem ani posudit. Takze by to asi nemalo prilis zmysel.

Len som myslel, ze ak niekto ma moznost pozerat viac takychto multiplexov s rozdielnou "hustotou", by to tu mohol skusit zhodnotit...

wek