[OT]Cteni na patek ==> DVB-T

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Listopad 16 13:17:08 CET 2007

Najviac to rozmazavanie vidiet na veciach co maju velky kontrast a ostry prechod - je to presne ako s JPGom, ked sa do neho vrazi schema, tak okolo hran urobi tie rozmazanice. Takze v beznej juhoamerickej telenovele to samozrejme nie je problem.

Rozmazavanie v "casovej osi" som ani ja nepozoroval, ale niektori to tu uz tiez spominali (najma v suvislosti s hokejom).

Zaujimalo by ma, ci niekto ma moznost pozerat multiplexy s roznym poctom kanalov a porovnat.

wek