KC810 a KC809

Pátek Listopad 16 13:03:17 CET 2007

Hezké odpoledne,

    je to sice opět výlet do historie, ale možná si někdo vzpomene :-)

    Prosím prosím, jaký mají zesilovací činitel tranzistory KC809 a
KC810? Našla jsem o nich kde co, ale vlastně všechno co se najde je
okopírováno z katalogu Tesla. Jenže v tom jednom je právě tato informace
značně zmatená a v tom druhém schází úplně. Mám v jednom zesilovači na
vstupy tyto "integrované obvody" ale mají zesilovací činitel jen 10 což
mi připadá málo. Divné je, že oba systémy. Proto jsem zvědavá. Faktem
je, že zesilovač zesiluje, ale jen do asi polovičního výkonu, pak začne
příšerně zkreslovat signál, ale vypadá to, že se tak děje již na těchto
vstupních tranzistorech.

    Moc děkuji :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186