[OT]Cteni na patek

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Listopad 16 11:37:16 CET 2007

 16.11.2007, 11:33:11

nevi presne na co se ptate ?
dej na DVB-T je o cca 30s opozden za analogem, alespon u CT1, takze
zajimave sceny muzu zkouknout 2x.
Jestli mate na mysli zpozdeni mezi tim kdy nekdo otevre usta a kdy je
slyset co rika, tak tam jsem zadne zpozdeni nepozoroval, coz ale
nemusi znamenat ze tam neni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--