[OT]Cteni na patek

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Pátek Listopad 16 10:32:09 CET 2007

Ja jsem teda priznivcem analogu. DVB-T box mam, obraz je kvalitnejsi (ostrejsi, bez duchu apod.) ale sem tam se "rozpada". Tedy lepe receno část obrazu se neprekresli a prekresleni probehne az po cca 1s, toto byva navíc doprovazene vypadkem zvuku. Cetnost tak 20x za hodinu. Obcas se obraz i "zasekne" pripadne problikava zelena obrazovka. Hlavne tyto poruchy ac jsou tak tri za hodinu pusobi nesmirne rusive. Naproti tomu je obcasne zaruseni analogu nesrovnatelne. Navíc rychlejsi sceny u DVB-T jiz dost "kostickuji".
Netrvdim ze toto je problem vysilani, problem muze byt v boxu. 30km SV od Prahy hlasi box signal dobry (kvalita 90%, uroven 50%) u obu muxu. Prijem na "sito" se zesilovacem.

Petr