[OT]Cteni na patek

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Listopad 16 10:24:29 CET 2007

ty LCD monitory jsou dnes nic moc. Zrovna vcera jsem koupil 22" LCD s PVA
technologii (2ms) 3000:1 za cca 10.000 takze uz spise kvalita a muzu rict ,
ze proti moji stare NOKII 445xpro(to posledni co sony vyrabela) se kvalita
obrazu vubec neda srovnavat . Hlavne cokoliv co je v pohybu je daleko horsi
nez na klasickem CRT - mensi detaily rozmazani u hran apod. Kdyby ten velky
monitor nepapal skoro 180W proti 45W toho LCD tak bych ten panel hnedka
poslal zpatky . Kdyz jsem porovnaval analog signal a digital jak na tom LCD
a CRT tak porad vychazi z toho lepe CRT (subjektivne), ale jak rikate
subjektivne pro me vitezi CRT+analog  . Kdyby na me netlacila moje draha
polovicka , ze nechce mit v obyvaku 40kg velkou kravu, ale chce byt in a mit
panel kaslal bych na to kvalita monitoru CRT dalece presahuje to co je
dneska v nabidce s LCD .

snehulak