[OT]Cteni na patek

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Listopad 16 10:09:09 CET 2007

Chvilu som pozeral na to co islo experimentalne tuna z Kamzika, a aj ked som si vytunil antenu aby mi to nehadzalo kocky a nesekalo sa, pre mna to bolo vyrazne neprijemnejsie nez analog. Uprimne povedane mi sum vadi menej nez tie rozmazanice.

Ono mne uz vadia artefakty co k tomu pridava LCD televizor (a to som sa dlho hral s jeho nastavovatkami a povypinal rozne advanced DSP a podobne chuj*viny (potom som ich musel na poziadanie mojej polovicky - ktora na to nakoniec pozera vyrazne viac nez ja - zapnut spat, lebo to fakt odstranuje sum, aj ked za cenu trocha kockatejsieho pohyubu atd.)).

Asi je to nieco podobne ako rozdiel medzi zasumenym polnym telefonom a GSM kompresiou. Napokon, podobne je to s pozeranim zle skomprimovaneho filmu z DVD versus ten isty film z VHS.

Teraz by sa hodila piatkova diskusia o tom ci stoji vobec za to skumat _technicku_ kvalitu TV vysielania... :-)

wek