RE: OT: jak přenést plochu XP přes RDP?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Listopad 15 21:48:06 CET 2007

Pokud jsem to pochopil správně, tak na internetu se dá sehnat postup, jak
umožnit práci na XP současně na desktopu a současně vzdáleně. Fígl byl v
použití nějakých knihoven z RC1 nebo 2, kde nebyl RDP omezen na jednu
session celkově. Dál k tomu bylo třeba povolit rychlý přepínání uživatelů.
Dokonce to i fungovalo, ale v doméně to fungovat nebude, což asi v tomto
případě nevadí.
Pokud i dvě session jsou málo, tak potom už zbývá pouze serverová verze
Windows nebo přejít na linux, kde není problém mít víc desktopů a případně
virtuálně provozovat XP na některý aplikace.
Každopádně bych zvážil rozšířit paměť aspoň na 1GB, pokud to jsou DDR2, tak
cena je teď naprosto suprová...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death