OT: jak přenést plochu XP přes RDP?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 15 21:36:29 CET 2007

Zdravíčko,

mám doma zprovozněného RDP tenkého klienta s linuxem (přes LXserver), tak by
mně ještě zajímalo, jeslti je možné v XP "něco" pustit a ono se to bude
tvářit jako RDP server a já se z tenkého klienta dostanu na tu svoji plochu.

Anebo to obejít, že se přihlásím na nějaký login na notebooku, rdesktopem se
přihlásím na rdp server na tom samém počítači a budu dělat v něm. No a když
budu potřebovat dělat na woknech z terminálu, tak sešnu z lokálu ustřihnu a
lognu se na ni z terminálu. Nevím jak to bude moc paměťově a výpočetně
náročné (i s vypnutou kompresí), mám jen 512M a běžně 500-800M ve swapu po
třech dnech bez rebootu (po týdnu přes gigo ale to už se na tom skoro vůbec
nedá dělat). Na tohle by se dal použít VXserver (RDPserver pro XP/vista a
nepotřebuje TSE).

Raději bych něco co je přímou součástí XPprof, ten free LX/VX se každou
půlhodinu ustřihne nebo občas vytuhne (jednou mi vytuhl tak že nešel ani
stop/start/kill -9, tux zažil po dlouhé době reboot). Pro děcka a manželku
to stačí, ale mě ne.

Podotýkám, že dotyčný tenký klient neumí nic jiného než ICA a RDP (+ nějaké
textové terminály) a je to vyřazená vykopávka z roku 2000.

Tedy jak to provést?

Děkuji, JL.