JOB: nabidka : konstrukter HW

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 15 20:04:31 CET 2007

 15.11.2007, 19:51:41

Na elektrikarskem ustavu ktery jsem absolvoval ja to s dejepisem
vypadalo asi takto. Pan profesot prisel do tridy, usednul za katedru
a prohlasil
"To co je predepsano v osnovach vas ucit nebudu, protoze
jsou to blbosti. To co blbosti nejsou vas taky ucit nebudu, protoze by
mne za to zavrely."
Pak jeste rekl neco jako "nebyt vas uz jsem mohl sedet v hospode za
rohem" (dejepis jme meli posledni vyucovaci hodinu).
A otevrel si noviny u kterych mlcky vyckal konce vyucovani.

Nejak nevim ci dejepisar byl horsi, jestli ten vas, nebo ten muj.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz