JOB: nabidka : konstrukter HW

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Listopad 15 19:10:16 CET 2007

Uprimne receno, ja mam naopak dosti spatne skusenosti s tim, co
rikaji, tzv. programatori s praxe. Nevim, koho konkretne jste se ptal
vy, ale casto vidim, jak "prakticti programatori" ignoruji spoustu
veci, ktere oni ve sve praci nepotrebuji. Vas ucitel ale nevi, co vy
budete chtit delat a to co nekde muze byt podrune, muze byt jinde
docela zakladni. Uvedu takovy priklad. na Cecko jsme meli
prednasejiciho, ktery v ramci testu daval otazky, ktere byly temer
primou kopii normy ohledne ukazatelove aritmetiky. Spousta lidi si na
to stezovala, jak je to strasne teske a zakerne a spousta z nich
citovala prave zminovane "programatory s praxe", ale je pravda, ze
vetsina studentu v Cecku nepracuje natolik, aby to nutne potrebovali.
Nicmene tech par co pracujeme jsme podobnou hloubku vzdelani docela
ocenili.

Honza