JOB: nabidka : konstrukter HW

Rollfree rollfree@volny.cz
Čtvrtek Listopad 15 15:36:39 CET 2007

Protoze kdyz budete znat principy (ne jako "basnicku" nazpamet,
ale kdyz tomu fakt budete rozumet), tak si to fungovani tranzitoru
jako spinace snadno odvodite.

Ja jsem studoval davno, jeste za totace.
Tehdy platilo (a bylo to podle me velmi rozumne), ze cim vyssi stupen
vzdelani, tim vic se uci teorie a principy.
Na prumyslovkach se ucilo co jak prakticky zapojit a vlastni prvky
se braly spis jako cerna skrinka s definovanym chovanim.
Na VS se pak probiraly principy a vnitrnosti te cerne skrinky
s tim, ze jejich aplikaci v konkretnim zapojeni uz pak clovek
zvladne pomerne snadno.

Z praxe muzu rict, ze pri pristupu k problemu je pak u jednotlivych
lidi poznat, jestli k tomu maji ten ryze prakticky pristup (ala
prumyslovka), nebo spis ten koncepcni pristup (ale VS).
Muze to byt sice do jiste miry ovlivneno i tim, ze kdyz ten clovek
nesel na VS, tak to muze (kladu duraz na slovo muze, nechci
se nikoho rozhodne dotknout) znamenat, ze je to jeho strop,
ale jenom tim to asi nebude.

Pouzil bych citat z firmu Adela jeste nevecerela, kde ten
tusim americky detektiv rikal : "Praxe je praxe, ale vzdelani
se take neda podcenovat" (bylo to myslim v nejake situaci,
kdy sestrelil balon odrazenym koncentrovanym slunecnim
paprskem).

rollfree