JOB: nabidka : konstrukter HW

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 15 14:14:14 CET 2007

Jenze ti lidi potom maji bezcenny papir nazyvany vyucni list, maturita....
Michal
  ----- Original Message -----
  From: Šerých Jakub
  To: HW-news
  Sent: Thursday, November 15, 2007 2:08 PM
  Subject: RE: JOB: nabidka : konstrukter HW

  A jeste je tam jedna dulezita podminka. Ono ucit prakticke veci stoji
  mnohoradove vic nez teoreticke. Na teorii Vam staci tabule a krida, na praxi
  musite mit slusne vybavene laboratore a neustale je vylepsovat a obnovovat.
  Vidim, kolik to stoji jen na nasi prumyslovce (kazdy rok to schroupne
  minimalne meloun). Kolik to pak musi stat na VS urovni?

  Jakub Serych