JOB: nabidka : konstrukter HW

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Listopad 15 13:16:13 CET 2007

To je známá věc, že čerství absolventi VŠ ví úplně všechno a hlavně úplně
nejlíp. Vlastně by se hodili rovnou jako ředitelé společností. Drtivá
většina pak velice rychle narazí.
V současné době začíná být v módě brát bakaláře, nejsou tak seběvědomí, jsou
ochotní se rychle učit a naučit svoji práci a nemají takový nároky.
Ostatně letos spousta mých přátel dokončovala Mgr./Ing. a kromě těch z
technických oborů všichni pokračují ve studiu. Slabá nabídka rozumně
zaplacených míst. Co jsem slyšel, že by dostali, tak jsem se jim vysmál, že
bych za to nepohnul ani prstem...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death