ked uz analogarina...

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Listopad 15 10:30:08 CET 2007

Zdravim,
  my jsme prave brali jako idealni trafo takove, ktere ma L1 i L2 rovny nekonecnu. Takove jedno trafo pak transformuje teoreticky i SS proud :-).
  S M je to asi nedorozumeni na me strane, ja jsem se domnival, ze mate na mysli prevodovy pomer trafa, ktery je bezrozmerny... Spatne jsem si to precetl, omlouvam se...
  Tak na takto formulovanou otazku bych asi taky neodpovedel :-).
    S pozdravem Pavel Troller