FW: Kvalita kamery...

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Listopad 14 19:05:54 CET 2007

No to jsem tady shanel uz pred mesicem - prakticky vse by slo az na tu
posledni podminku.

Ja osobne jsem skoncil u sveho nepouzivaneho C-2100UZ (uz mam napsane
skripty pod linux pro snimkovani) pripojeneho na server s tim, ze na
chalupe to bude pripojene na nejake miniITX PC. Bude to, ale beh na
dlouhou trat - ovladat fotaky pod linuxem se zda byt hracka (photopc a
gphoto2), ale ma to sve mouchy, se kteryma ted bojuji.

Takze snimky nadstandardni kvality za cenu prakticky jen toho PC.

Radek Vicek