JOB: nabidka : konstrukter HW

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Listopad 14 16:44:17 CET 2007

Že vim jak funguje tranzistor a další diskrétní součástky, že vim kudy
kam teče proud, proč a jak je asi velkej atd. Že dokážu sem tam něco
opravit, jako napájecí zdroj a to i spínanej. Je to ale moje hobby,
neživí mě to, tak jsem ještě nepotřeboval OZ. Zato už jsem párkrát
stavěl na koleně zesilovač s TDA(něco) nebo i jednoduchej sluchátkovej
zesilovač s KC508.

P.K.