JOB: nabidka : konstrukter HW

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Středa Listopad 14 16:58:26 CET 2007

No vsak ten postup vidite kdyz na to prichazi. Myslim, ze nejsme v
rozepri. Ono stejne pokud to nekdo "vysmrkne" z rukavu, tak prijde
rada na doplnovaci otazky a ty zpusob mysleni proveri.
Ja mam zas oblibenou dvojotazku:

1) nakreslete MOS proudove zrcadlo a vysvetlete funkci
2) prikreslim jako predlohu treba 10uA a jako zatez odpor 5MOhm,
napajeni je 5V, dotaz je na proud zatezi.

Nejcastejsi odpoved je 10uA.
Bohuzel po dotazu "Opravdu? A proc?" uz malokdo projde tim myslenkovym
procesem aby prisel na to, ze tomu tak neni... (narazim na zminovany
ohmuv zakon...)