JOB: nabidka : konstrukter HW

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Středa Listopad 14 16:34:34 CET 2007

Ja mam v testoch, ktore pouzivam na vyber technikov, este jednoduhsie
veci ako operak. Napriklad:
- seriove a parallelne zapojenie R C
- vypocet odporu v serii s LED pripojenou na 5V
- vypocet bazoveho a kolektoroveho odporu tranzistoru, ktory spina LED

By ste sa divili, kolko absolventov elektropriemyslovky nezvlada ani
prvy bod (neuveritelne!!!).
Ja robim vyber tak, ze uchadzac mi pisomne odpoveda na mnoho
jednoduchych otazok a prikladov a potom si to s kazdym prejdem osobne.
Ten cas stoji za to. Radsej stratim nervy pri vybere, ako potom v
prevadzke. Mam vsak skusenost, ze sucasna uroven mladych absolventov
je mizerna. (cest vynimkam)

IK