JOB: nabidka : konstrukter HW

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Středa Listopad 14 15:43:53 CET 2007

Diky moc za postrehy, kazdopadne jsou to pro me prospesne  poznatky.
Bohuzel situace je stejna jak ji popisujete pred nekolika lety. Mozna i
horsi. Meli jsme tu zatim takove lidi presne jak popisujete. Koktajici
podiviny, u nichz si clovek musi domyslet pulku vety, protoze jim neni
rozumet. Nejprve zvatlaji o tom, kolik maji s cim zkusenosti, jak skvele
programovali jakesi cosi, a kdyz z nich zacnete tahat detaily (tusite
certovinu) tak z nich vyleze, ze slo o pripojeni fosny kabelem a
zmacknutim enteru v upovacim softu :(((( biiiiiiida. nechci nikoho z
nich shazovat, ale trosku soudnosti by neskodilo, kdyz se nekam hlasi
...  kdyby se aspon o tu elektriku zajimali jako o konicka, kdyz uz ve
vyvoji nemaji praxi ... ale ani to ne.

ten vas figl s kreslenim operaku pouziju :) A co se tyce poznamky od
pana -mt-, vezmu to v uvahu a dam jim navyber mcu s periferiemi nebo
operak :) Ale IMHO (konecne jsem nasel misto, kam tuhle moudrou zkratku
vrazit :) ) jsou to naproste zaklady obvodariny a i ten, co nedela s mcu
by je mel aspon ramcove znat a naopak. detaily se nastuduji, dulezita je
ramcova predstava.

Je to fakt krizarna :'(((( ja fakt nekoho potrebuju :'(((((

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz